Drążek prysznicowy Hansgrohe Unica' Classic 0,65 m 27617000 chrombłyszczący
chromowany suwak z uchwytem
stopniowa regulacja kąta nachylenia
chromowane wsporniki ścienne w kształcie trąbki
wąż prysznicowy metalowy Sensoflex 1,60 m (# 28136000)
drążek prysznicowy Unica‘C 0,65 m
Do kompletowania z:
podkładka dystansowa do korekty w pionie (# 98992000)
Cassetta'C (# 28678000)
Raindance
Raindance Point to koncepcja ekspozycji inspirowanego naturą, flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji. Opatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny rytuał żywiołów. Od premiery rynkowej w 2003 roku program Raindance AIR podlega ciągłej, ekspansywnej ewolucji, która stanowiła impuls do opracowania nowej formy prezentacji nowości produktowych. Autorem pomysłu oraz identyfikacji wizualnej innowacyjnej marki ekspozycji, a zarazem kierownikiem projektu Raindance Point jest Filip Mielnik, specjalista ds. marketingu w firmie Hansgrohe.
Drążek prysznicowy Hansgrohe Unica' Classic 0,65 m 27617000 chrombłyszczący
chromowany suwak z uchwytem
stopniowa regulacja kąta nachylenia
chromowane wsporniki ścienne w kształcie trąbki
wąż prysznicowy metalowy Sensoflex 1,60 m (# 28136000)
drążek prysznicowy Unica‘C 0,65 m
Do kompletowania z:
podkładka dystansowa do korekty w pionie (# 98992000)
Cassetta'C (# 28678000)
Raindance
Raindance Point to koncepcja ekspozycji inspirowanego naturą, flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji. Opatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny rytuał żywiołów. Od premiery rynkowej w 2003 roku program Raindance AIR podlega ciągłej, ekspansywnej ewolucji, która stanowiła impuls do opracowania nowej formy prezentacji nowości produktowych. Autorem pomysłu oraz identyfikacji wizualnej innowacyjnej marki ekspozycji, a zarazem kierownikiem projektu Raindance Point jest Filip Mielnik, specjalista ds. marketingu w firmie Hansgrohe.