Dostępne płatności
Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:
a) ZWYKŁYM PRZELEWEM na konto firmy po złożeniu zamówienia, przed dostawą towaru
(mBank, numer konta: 08 1140 2004 0000 3102 6473 3540),
b) PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM ZA POMOCĄ SYSTEMU DOTPAY – w ostatnim kroku zamówienia zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę swojego banku, później powinni postępować Państwo według instrukcji. Bank poinformuje nas elektronicznie o fakcie zaksięgowania takiej wpłaty.
c) OPŁATA ZA POBRANIEM, czyli zapłata po dostarczeniu towaru przez kuriera firmy Schenker uiszczaną u kuriera w dniu dostawy zamówienia lub zapłata w Paczkomacie INPOST.
d) ZAPŁATA KARTĄ PŁATNICZĄ – w tym celu podczas dokonywania zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy wybrać formę płatności – karta płatnicza i postępować według dalszych wskazówek,
a) ZWYKŁYM PRZELEWEM na konto firmy po złożeniu zamówienia, przed dostawą towaru
(mBank, numer konta: 08 1140 2004 0000 3102 6473 3540),
b) PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM ZA POMOCĄ SYSTEMU DOTPAY – w ostatnim kroku zamówienia zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę swojego banku, później powinni postępować Państwo według instrukcji. Bank poinformuje nas elektronicznie o fakcie zaksięgowania takiej wpłaty.
c) OPŁATA ZA POBRANIEM, czyli zapłata po dostarczeniu towaru przez kuriera firmy Schenker uiszczaną u kuriera w dniu dostawy zamówienia lub zapłata w Paczkomacie INPOST.
d) ZAPŁATA KARTĄ PŁATNICZĄ – w tym celu podczas dokonywania zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy wybrać formę płatności – karta płatnicza i postępować według dalszych wskazówek,
Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po wpłynięciu należności na konto firmy ENANO lub wybraniu opcji płatność przy odbiorze.
W szczególnych przypadkach, dotyczących np.
Wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie dla danego zamówienia – zostaną Państwo o jej wysokości poinformowani drogą telefoniczną lub e-mailową przez Opiekuna Zamówienia
W szczególnych przypadkach, dotyczących np.
a) zamówień o bardzo dużej wartości,
b) produktów sprowadzanych z zagranicy,
c) odroczenia wysyłki i magazynowania towaru dłużej niż 10 dni roboczych,
może być wymagana przedpłata.
b) produktów sprowadzanych z zagranicy,
c) odroczenia wysyłki i magazynowania towaru dłużej niż 10 dni roboczych,
może być wymagana przedpłata.
Wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie dla danego zamówienia – zostaną Państwo o jej wysokości poinformowani drogą telefoniczną lub e-mailową przez Opiekuna Zamówienia