Jak dobrze odebrać przesyłkę

Po przyjeździe kuriera prosimy:


•    sprawdzić w jego obecności stan zewnętrzny przesyłki,
•    pokwitować i opłacić przesyłkę (w przypadku, gdy nie była ona opłacona wcześniej przelewem),
•    rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.

W przypadku istnienia widocznych uszkodzeń przesyłki, prosimy jeszcze przed jej odbiorem spisać wraz z przewoźnikiem protokół, w którym będzie określony stan przesyłki oraz możliwe okoliczności powstania szkody.

W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń uprzejmie prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod nr tel. (+48) 572 200 455.


W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji opiekunowi zamówienia.

W przypadku ujawnienia szkód ukrytych, widocznych już po odbiorze przesyłki, Klient ma prawo w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki żądać od przewoźnika spisania protokołu na tę okoliczność.


Bardzo cenimy otrzymywane opinie, dlatego będzie nam miło, jeśli zdecydujecie się Państwo podzielić swoimi wrażeniami na temat zakupionych w naszym sklepie produktów. Ułatwią one naszym przyszłym Klientom dokonać wyboru i dodatkowo poprawią jakość obsługi. Dziękujemy!

Zamów
Zamów