Monitorowanie przesyłki
W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej istnieje możliwość sprawdzenia, gdzie dokładnie znajduje się nadana przez nasz sklep przesyłka z Państwa zamówieniem.
Aby na bieżąco sprawdzić miejsce znajdowania się Państwa przesyłki wystarczy kliknąć w numer listu przewozowego znajdujący się w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki, który otrzymali Państwo od Opiekuna Zamówienia.
Mogą Państwo uczynić podobnie logując się na swoje konto w naszym sklepie i w opcji Moje Zamówienia kliknąć w numer listu przewozowego.
I w jednym i w drugim przypadku zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę firmy kurierskiej Schenker, gdzie otrzymają Państwo dokładne informacje o miejscu znajdowania się nadanej przez nas przesyłki.
Mogą także Państwo samodzielnie sprawdzić te informacje wpisując numer listu przewozowego na bezpośredniej stronie firmy Schenker - tutaj
Gdy znajdą się Państwo na stronie www firmy kurierskiej Schenker (bez względu na to, czy klikną Państwo na numer listu przewozowego w zamówieniu, na naszej stronie czy sami wejdą na stronę firmy Schenker) muszą Państwo zaznaczyć opcję szukania nr listu przewozowego, wpisać jego 10 cyfrowy, indywidualny numer, a system automatycznie wyszuka informacje na tamat miejsca znajdowania się Państwa przesyłki.

Równie wszyscy ci z Państwa, którzy wybrali dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej mogą samodzielnie monitorować miejsce znajodwania się przesyłki.
Mogą to Państwo uczynić w jeden z trzech sposobów:
- logując się na Moje Konto na stronie naszego sklepu i w jego dziale Moje zamówienia kliknąć na numer przesyłki znajdujący się przy każdym z Państwa zamówień,
- klikając na numer przesyłki, który otrzymali Państwo drogą e-mailową od Opiekuna Zamówienia wraz z informacją o nadaniu Państwa paczki,
- samodzielnie wyszukując paczki na stronie śledzenia przesyłek Poczty Polskiej - tutaj
W każdym z powyższych sposóbów zostaną Państwo przeniesieni na stronę śledzenia przesyłki, na której należy wpisać numer Państwa przesyłki, a następnie kliknąć szukaj. System Poczty Polskiej automatycznie poda Państwu informacje na temat aktualnego miejsca znajdowania się Państwa paczki.

Wybierając w naszym sklepie opcję dostawy za pośrednictwem Paczkomatu InPost są Państwo również w stanie w każdej chwilii sprawdzić aktualne miejsce znajdowania się Państwa przesyłki.
Mogą to Państwo uczynić w jeden z trzech sposobów:
- logując się na Moje Konto na stronie naszego sklepu i w jego dziale Moje zamówienia kliknąć na numer przesyłki znajdujący się przy każdym z Państwa zamówień,
- klikając na numer przesyłki, który otrzymali Państwo drogą e-mailową od Opiekuna Zamówienia wraz z informacją o nadaniu Państwa paczki,
- samodzielnie wyszukując paczki na stronie InPost - tutaj
W każdym z powyższych rozwiązań zostana Państwo przenisieni na stronę śledzenia paczki InPost. Wystarczy, że w odpowiednie miejsce wpiszą Państwo numer Państwa przesyłki (numer tej znajduje się chociażby w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki), a czynność wyszukania potwierdzą Państwo poprzez przepisanie kodu z obrazka znajdującego się poniżej. System wyszukiwania paczek InPost automatycznie znajdzie Państwa paczkę i poda wszelkie informacje o jej aktualnym miejscu pobytu.
