Najczęściej zadawane pytania


  1. Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
  2. Jak mam złożyć zamówienie?
  3. Które produkty mogę kupić od ręki’?
  4. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?
  5. Ile zapłacę za wysyłkę towaru?
  6. Czy zamówiony towar zostanie bezpiecznie zapakowany?
  7. Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
  8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  9. Czy mogę zakupić produkty z zerowym VAT-em?
  10. Jak długo będę czekał na realizację mojego zamówienia?
  11. Na jakim etapie znajduje się moje zamówienie?
  12. Czy mogę zakupiony towar odebrać osobiście?
  13. Czy i jak mogę złożyć reklamację?
  14. Czy kupuję oryginalny produkt?
  15. Jaką otrzymam gwarancję na zakupiony produkt?
  16. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia telefonicznie?
  17. Czy podając w sklepie moje dane jestem bezpieczny?
  18. Co to jest „specjalna wycena”
  19. Czy kurier zawsze ma obowiązek wniesienia mojej przesyłki?
  20. Czy mogę ustalić indywidualną godzinę dostawy mojej paczki?
  21. Co mam zrobić, gdy w paczkomacie odebrałem uszkodzoną przesyłkę?
  22. Co mam zrobić, gdy kurier dostarczy mi przesyłkę noszącą ślady uszkodzenia?
1. Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Jeśli mają Państwo już upatrzony produkt, który chcą zakupić najłatwiej skorzystać z wyszukiwarki produktów umieszczonej u góry strony. Po wpisaniu nazwy, producenta bądź numeru katalogowego automatycznie wyszukane zostaną produkty spełniające Państwa zapytanie.
Innym sposobem jest skorzystanie z listy kategorii produktów, które posiadamy w ofercie naszego sklepu. Lista kategorii znajduje się na stronie głównej naszego sklepu.

2. Jak mam złożyć zamówienie?
Zamówienia mogą Państwo dokonać za pośrednictwem formularza na stronie naszego sklepu  - w ten sposób będziemy mieć pewność, że zamówione towary są właśnie tymi, których Państwo szukają. Ta metoda składania zamówień zapewnia maksimum Państwa bezpieczeństwa, a wszelkie Państwa dane chronione są prawem zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 

Dokładna instrukcja składania zamówienia znajduje się <<< TUTAJ >>>

3. Które produkty mogę kupić ‘od ręki’?
Każdy produkt umieszczony w ofercie naszego sklepu opatrzony jest adnotacją o dostępności. Status w magazynie informuje, że produkt znajduje się w jednym z naszych magazynów. Czas jego realizacji również określony został na karcie produktu. Status na zamówienie informuje, że produkt ten jest produktem, który dostępny jest u producenta na Państwa indywidualne zamówienie. 

Poszczególne statusy: 24h, 48h, 72h, 3 dni etc. są przewidywanym czasem na wysłanie do Państwa przesyłki – licząc od dnia zaksięgowania się wpłaty.

W przypadku wyboru towaru opatrzonego notatką na zamówienie o terminie realizacji zostaną Państwo poinformowani przez naszych specjalistów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od wpłynięcia do nas zamówienia (licząc dni robocze).

4. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?
Kupujący już w trakcie złożenia zamówienia ma możliwość wyboru sposobu zapłaty:

Przelew
To jedna z najwygodniejszych form płatności. Tuż po złożeniu w naszym sklepie zamówienia mogą Państwo za zakupiony towar zapłacić przelewem na podany przez sklep numer konta. Takiej formy płatności możesz dokonać bądź ze swojego konta internetowego, jak i w okienku pocztowym lub bankowym. Numer konta i pozostałe dane do przelewu otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia, mail ten  powinien przyjść na Państwa adres mailowy podany w zamówieniu.

Internetowe przekazy pieniężne
Za złożone u nas zamówienie mogą Państwo zapłacić także za pośrednictwem systemu Płatności.pl, określanym także jako system szybkiego przelewu.

Wybierając tę metodę płatności zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę Państwa banku, gdzie po podaniu wymaganych przez system danych (imię, nazwisko czy numer klienta) płatność zostanie szybko zrealizowana i prawie natychmiast dotrze do wskazanego w przelewie odbiorcy. Uprzedzając Państwa pytanie – transakcje poprzez system Płatnosci.pl są całkowicie bezpieczne – zapewniają to różnego rodzaju metody szyfrowania danych, autoryzacji, a także najwyższej jakości oprogramowanie. To zdecydowanie najbardziej wygodna forma płatności – system Płatności.pl wymaga od Państwa jedynie autoryzacji przelewu, a cała reszta uzupełniana jest automatycznie.

Płatność za pobraniem – płatność przy odbiorze
To metoda płatności dla wszystkich tych, którym zależy na czasie i nie chcę czekać, aż zaksięguje się na naszym koncie przelew od Państwa. Towar zakupiony w naszym sklepie z zaznaczoną opcją płatności przy odbiorze, pod warunkiem posiadania go na naszym wewnętrznym magazynie, wysyłamy prawie natychmiastowo – wszystko oczywiście zależy od godziny złożenia przez Państwa zamówienia. Należy pamiętać jednak, że ta forma płatności jest droższa ponieważ wiążę się ona z większymi kosztami przesyłki kurierskiej.

Ta metoda płatności nie obowiązuje składając w naszym sklepie zamówienie na części zamienne, a także na towary, które sprowadzamy dla Państwa na specjalne zamówienie.

Płatność gotówką przy odbiorze
Za zakupiony u nas towar mogą Państwo zapłacić także w siedzibie naszego sklepu przy odbiorze zamówionego przez Państwa towaru. O terminie odbioru towaru najlepiej jest wcześniej powiadomić osobę, która obsługuje Państwa zamówienie – pozwoli to na łatwy i prosty sposób realizacji Państwa zamówienia.

Płatność kartą płatniczą
Gdy wybiorą Państwo tę formę płatności należy wybrać sposób płatność karta płatniczą i postępować według zamieszczonych dalej wskazówek. Kartą płatniczą nie mogą płacić Państwo w siedzibie naszego sklepu.

Raty Żagiel
Aby móc zapłacić za zakupiony w naszym sklepie towar należy podczas zamówienia wybrać opcję płatność – raty Żagiel i postępować według podanych w dalszym etapie wskazówek. Zostaną Państwo automatycznie przekierowani do wypełnienia wniosku ratalnego, a o jego akceptacji bądź odrzuceniu zostaną Państwo poinformowani przez doradcę kredytowego.

5. Ile zapłacę za wysyłkę towaru?
Po szczegóły dotyczące kosztów wysyłki zapraszamy do zakładki -> koszty transportu.

6. Czy zamówiony towar zostanie bezpiecznie zapakowany?
Doskonale zdając sobie sprawę, jak szalenie ważne jest dla Klienta otrzymanie towaru nieuszkodzonego, czy nawet nieporysowanego, od początku naszego istnienia stawiamy na jakość i profesjonalność. Te cechy doskonale opisują także sposób zabezpieczenia i pakowania wszystkich naszych zamówień, by te dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie.

Po szczegóły dotyczące pakowania przez nas towarów zapraszam do zakładki -> bezpieczne pakowanie.

7. Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
Staramy się zapewnić Państwu najbardziej konkurencyjne ceny, dbając równocześnie o jakość oferowanych produktów. Ceny podane na naszym sklepie są cenami podanymi w PLN  i są ostatecznymi cenami brutto. 

Osoby, które planują większe zakupy w naszym sklepie (powyżej 3 000 zł) mogą skorzystać z opcji specjalnej wyceny – wówczas nasi handlowcy przeanalizują listę zamówionych produktów i przedstawią Państwu na nie indywidualną wycenę.

Możliwe jest także uzyskanie 5% rabatu na transport (poza wyborem płatności za pobraniem) – wystarczy kliknąć lubię to na naszym profilu społecznościowym Facebook i w komentarzu do zamówieniu wpisać hasło jestem z Wami na FB. Rabat zostanie uwzględniony przy wysyłce zamówienia wyłącznie z takim komentarzem. 

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście. Do każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy tylko w trakcie uzupełniania danych w zamówieniu w końcowym jego etapie zaznaczyć tak, chce fakturę Vat.
Faktura zostanie Państwu dostarczona wraz z zamówionymi towarami. Mogą ją także Państwo pobrać samodzielnie klikając na link w emailu potwierdzającym wysyłkę towaru.

9. Czy mogę zakupić produkty z zerowym VAT-em?
Istnieje w naszym sklepie możliwość zakupu towaru z zerowym VAT-em. 
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym.

10. Jak długo będę czekał na realizację mojego zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, by każde złożone przez Państwa zamówienie w naszym sklepie było realizowane szybko i kompleksowo. Nie jesteśmy jednak w stanie podać jednego terminu realizacji dla wszystkich zamówień, ponieważ czas ten zależy głównie od towaru, który Państwo zamówili. Każdy produkt na stronie sklepu opatrzny jest adnotacją o przybliżonym terminie realizacji. Wszystkie produkty, które na naszym sklepie opatrzone są adnotacją wysyłka  24h, 48h lub 72 h wysyłane są w takim właśnie terminie tuż po zaksięgowaniu wpłaty od Państwa. Jeśli nie są Państwo pewni, co do terminu realizacji Państwa zamówienia prosimy o telefon do naszych handlowców – chętnie odpowiedzą na każde Państwa pytanie.


Termin realizacji zamówienia w sklepie LazienkiABC.pl


11. Na jakim etapie znajduje się moje zamówienie?
Od momentu złożenia przez Państwa zamówienia w naszym sklepie, do chwili jego zrealizowania i wysłania towaru do Państwa, o każdej zmianie statusu zamówienia informowani są Państwo na bieżąco droga mailową. Prosimy zatem w miarę możliwości sprawdzać swoją skrzynkę e-mailową. 

W chwili przyjęcia Państwa zamówienia do realizacji otrzymują Państwo także indywidualnego opiekuna zamówienia, który monitoruje wszystko, co dzieje się z Państwa zamówieniem. W ten sposób nieustannie posiadamy wiedzę odnośnie każdego zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z opiekunem zamówienia (jego dane znajdą Państwo już w pierwszym e-mailu).

12. Czy mogę zakupiony towar odebrać osobiście?
Oczywiście, istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionych przez Państwa towarów. W trakcie składania zamówienia wystarczy wybrać tylko odpowiednią opcję – odbiór osobisty w siedzibie firmy.  Zakupiony towar mogą Państwo odebrać w naszym biurze przy ulicy Szajnochy 4 w Bydgoszczy. O terminie odbioru najlepiej jest poinformować opiekuna Państwa zamówienia (jego dane znajdą Państwo w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia) – ustalenia te pozwolą na szybką i bezproblemowy odbiór zamówionych przez Państwa towarów.

13. Czy i jak mogę złożyć reklamację?
Wszystkie produkty zamieszczone w ofercie naszego sklepu objęte są oryginalną gwarancją udzieloną przez producenta. Zatem zgodnie z prawem mogą Państwo złożyć reklamację na zakupiony u nas towar  - gwarancja obejmuje wyłącznie usterki obecne w produkcie, a nie te usterki, które powstały w trakcie niewłaściwego użytkowania produktu.

Aby poznać szczegóły procesu składania reklamacji zapraszamy do zakładki >Panel reklamacyjny

14. Czy kupuję oryginalny produkt?
W ofercie naszego sklepu znajdą Państwo wyłącznie oryginalne produkty pochodzące prosto od producentów. Produkty te są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte są gwarancją producenta. Na polski rynek trafiły one w sposób legalny, a na jego sprzedaż Klientom wystawiany jest ustalony z nim wcześniej dokument zakupu. 

15. Jaką otrzymam gwarancję na zakupiony produkt?
Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt objęty jest gwarancją udzieloną przez producenta. Wystawiona gwarancja w prostej linii zależy po prostu od towaru, który Państwo zakupili. Różni producenci na poszczególne produkty przewidują różny czas gwarancji.  Przy każdy produkcie powinna znajdować się informacja jaka gwarancja została przewidziana przez producenta na produkt. Gwarancja obejmuje wyłącznie usterki obecne w produkcie, a nie te usterki, które powstały w trakcie użytkowania produktu. Każdy z producentów posiada indywidualne zasady, które decydują o gwarancji, czyli okresie w którym zakupiony produkt objęty jest ochroną. Zanim dokonają Państwu zakupu wybranego produktu warto zapoznać się tymi informacjami. 

16. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia telefonicznie?
Dbając o bezpieczeństwo (zarówno Państwa, jak i nasze), a także respektując obowiązujące prawo konsumenckie niezbędnym w trakcie składania zamówienia jest zaakceptowanie regulaminu obowiązującego w sklepie. Oczywistym jest, że drogą telefoniczną jest to niemożliwe, dlatego też zachęcamy do składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej naszego sklepu.

17. Czy podając w sklepie moje dane jestem bezpieczny?
Oczywiście, wszelkie Państwa dane są u nas bezpieczne! Mając na uwadze poszanowanie Państwa prywatności, a także szanując obowiązujące prawo o ochronie danych osobowych dokładamy wszelkich starań, by czuli się Państwo w  naszym sklepie bezpiecznie. Wszelkie dane, które podają Państwo na naszej stronie są informacjami poufnymi i nie są nigdzie dalej przekazywane Dane zebrane o Kliencie w żadnym wypadku nie są sprzedawane podmiotom trzecim. Dane uzyskane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji transakcji, w tym pobrania należnej kwoty oraz wysyłki towaru. W celu obciążenia karty kredytowej, dane Klienta mogą być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze, a firmie przewozowej w celu dostarczenia przesyłki. Jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie naszego Newsletter’a, dane zostaną wykorzystane do wysłania go danej osobie.

Gwarantujemy, że u nas Twoje dane są bezpieczne. Ty też zachowaj ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim.

18. Co to jest specjalna wycena?
Specjalna wycena to nasz ukłon dla tych z Państwa, którzy dokonają zbiorczego zakupu towarów w naszym sklepie za powyżej 3 000 zł brutto. Nasi handlowcy przy takim zamówieniu zbiorczym przeanalizują ceny wskazanych przez Państwa produktów i postarają się ustalić dla Państwa indywidualną wycenę całości. Jeśli nie mają Państwo konkretnie wybranych produktów nasi specjaliści pomogą Państwu przygotować listę potrzebnych produktów, zaproponują także niezbędne akcesoria i sprawdzą kompletność oferty.
Aby skorzystać ze specjalnej wyceny należy pobrać druk wyceny , a potem kliknąć przycisk prześlij. Po przeanalizowaniu listy produktów nasi handlowcy skontaktuję się z Państwem z przygotowaną już indywidualną ofertą.

Mogą Państwo także samodzielnie, chodząc po naszym sklepie, dodawać poszczególne produkty do specjalnej wyceny poprzez każdorazowe kliknięcie przy produkcie przycisku dodaj do wyceny. Produkty te automatycznie przeniesione zostaną do formularza wyceny, a na końcu po kliknięciu wyślij wycenę zostanie on  przekazany naszych handlowcom. W przypadku umieszczenia w formularzu specjalnej wyceny produktów o łącznej kwocie poniżej 3 000 zł brutto nie będą Państwo mogli przesłać formularza do wyceny - jego wysyłka będzie możliwa po przekroczeniu wspomnianego progu.

Specjalnej wycenie nie podlegają produkty objęte przez nas sklep promocjami bądź wyprzedażami.

19. Czy kurier zawsze ma obowiązek wniesienia mojej przesyłki?
Nie, kurier nie zawsze ma obowiązek wniesienia zamówionej do Państwa paczki. Kurier firmy Schenker wniesie Państwu przesyłkę bezpłatnie pod drzwi jedynie pod warunkiem, że nie przekracza ona 30 kg - wynika to z wewnętrznych zasad firmy kurierskiej. Istnieje również opcja dodatkowej dostawy do lokalu odbiorcy wraz z wniesieniem - paczek przekraczających wagę 30 kg. Taka usługa jest jednak dodatkowo płatna i należy ją zgłosić jeszcze na etapie składania zamówienia w naszym sklepie: o szczegóły zapytaj naszych handlowców.

20. Czy mogę ustalić indywidualną godzinę dostawy mojej paczki?
Naszym kluczowym kurierem, który dostarcza dla Państwa przesyłki jest firma Schenker, która niestety nie posiada w swojej ofercie opcji wyboru indywidualnej godziny dostawy zamówionej przesyłki. Istnieje jednak opcja dostawy przesyłki następnego dnia roboczego do godziny 10 rano - jest to opcja dodatkowo płatna, o jej koszty zapytaj naszych handlowców.

21. Co mam zrobić, gdy w paczkomacie odebrałem uszkodzoną przesyłkę?
Gdy okaże się, że przesyłka odbierana w paczkomacie nosi ślady uszkodzenia w pierwszej kolejności należy niezwłocznie sytuację zgłosić operatorowi pocztowemu. Zgodnie z art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej niedające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie reklamacji do operatora pocztowego albo do nas, jako sprzedawcy - wówczas to my w Twoim imieniu postaramy się wyjaśnić sprawę z przedstawicielem operatora pocztowego.

22. Co mam zrobić, gdy kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę lub przesyłkę noszącą ślady uszkodzenia?
Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić w momencie, gdy dostrzeżesz, że przesyłka została uszkodzona lub nosi ślady uszkodzenia jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Często to właśnie rzetelnie sporządzony protokół szkody jest tym, co przyspiesza zgłoszenie szkody, a tym samym - co zapewnia szybsze otrzymanie pełnowartościowego towaru. Kurierzy niechętnie podejmują się tego działania, jednak jest to prawo przysługujące każdemu konsumentowi - zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Kolejnym krokiem po spisaniu protokołu jest zgłoszenie reklamacji do przewoźnika (firmy kurierskiej), albo bezpośrednio do sprzedawcy z którym zawarliśmy transakcję - wówczas to on w naszym imieniu występuje z roszczeniami do firmy kurierskiej.
Zamów
Zamów