- Przed zakupem
- Regulamin
- Polityka prywatności
- Jak złożyć zamówienie
- Tylko oryginalne produkty
- Bezpieczne pakowanie
- Dostawa
- Ubezpieczenie w standardzie
- Dostępne płatności
- Termin realizacji
- Koszty transportu
- Usługi dodatkowe
- Zamówienia poprzez e-mail
- Indywidualna wycena
- Projekt łazienki on-line
- Po zakupie
- Sprawdź status zamówienia
- Monitorowanie przesyłki
- Jak dobrze odebrać przesyłkę
- Zwroty
- Reklamacje
- Sprawdź status reklamacji
- Pomoc
- Najczęściej zadawane pytania
- Porada fachowca
- O sklepie
Jak zwrócić towar?
Nasz sklep w pełni respektuje prawo wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak koszt przesyłki leży po Twojej stronie.
Upewnij się, że spełniasz warunki zwrotu
Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- jeśli zakup był na firmę - zakup był w celach prywatnych
Zgłoś zwrot
Zwrot możesz zgłosić wypełniając formularz on-line lub pisząc oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zgłoś zwrot poprzez Konto Klienta
Zaloguj się na swoje Konto Klienta, wybierz zamówienie i wypełnij formularz. Status zwrotu możesz śledzić na bieżąco pod tym linkiem: Sprawdź status zwrotu.
Zaloguj się i zwróć towarZgłoś zwrot bez logowania
Jeśli nie posiadasz Konta Klienta - zgłoś zwrot za pomocą poniższego formularza. Status zwrotu możesz śledzić na bieżąco pod tym linkiem: Sprawdź status zwrotu.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz informacje na temat wysyłki. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem
Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym
Zwrot pieniędzy wyślemy Tobie w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia przesyłki na nasz magazyn